Retourneren en ruilen is gratis bij Ziengs Schoenen in NL. Je kunt jouw bestelling binnen 100 dagen na aflevering retourneren of ruilen in de winkel of via ons antwoordnummer.
Voor het ruilen en retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:
Update: Ruilen of retourneren in de winkel is in verband met de huidige coronamaatrgelen niet mogelijk.
Retourneer of ruil uw aankoop via één van onze Ziengs winkels en ontvang jouw aankoopbedrag direct retour.
Retourneer of ruil jouw bestelling via het antwoordnummer: Ziengs Schoenen, Antwoordnummer 191, 9400 VB Assen.
Vul het retourformulier volledig in (dit formulier vind je bij jouw bestelling). Geef op het formulier duidelijk aan wat je wilt ruilen en/of retourneren.
LET OP: ruilen kan alleen voor een andere maat. Als je een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geruild en geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden. Stuur altijd jouw aankoopbon mee!
Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met het ingevulde retourformulier in het pakket. Plak de bijgevoegde retoursticker op het pakket: Ziengs Schoenen, Antwoordnummer 191, 9400 VB Assen. Geef het pakket ongefrankeerd af bij een PostNL Postkantoor of Servicepunt.
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen 14 dagen nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Dit kan op de volgende manier:
Vul het retourformulier volledig in (dit formulier vind je bij jouw bestelling). Geef op het formulier duidelijk aan wat je wilt ruilen en/of retourneren.
LET OP: ruilen kan alleen voor een andere maat. Als je een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geruild en geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden. Stuur altijd jouw aankoopbon mee!
Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met het ingevulde retourformulier in het pakket. Vanuit België dien je het pakket wel te frankeren (Zie retourneren en ruilen vanuit België).
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen 14 dagen nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je een artikel (deels) met een Fashioncheque betaald en heb je deze via de post geretourneerd? Dan wordt het volledige bedrag, ook het deel dat je met de Fashioncheque betaald hebt, gestort op je bankrekening. Als je de aankoop liever in een Ziengs filiaal retourneert, ontvang je het bedrag contant terug. Wanneer je de Fashioncheque inlevert bij Ziengs krijg je dus geen tegoed terug op de kaart zelf.
Het retourformulier is bijgevoegd bij jouw bestelling. Ben je het retourformulier kwijt? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@ziengs.nl
Het retourneren van je bestelling doe je het gemakkelijkste door gebruik te maken van het bij de bestelling geleverde retourformulier. Hierop staat stapsgewijs beschreven hoe het retourneren in zijn werk gaat.
Je kunt er echter ook voor kiezen om gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping. Dit is echter niet verplicht.
Bekijk hier het formulier voor herroeping