Retourneren is gratis bij Ziengs Schoenen in Nederland. Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen na aflevering retourneren in de winkel of via ons antwoordnummer.
Voor het retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:
Na het ontvangen van een retour in ons magazijn wordt het bedrag binnen 7 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort. LET OP: als je een andere maat of een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Retourneer uw aankoop via één van onze Ziengs winkels en ontvang jouw aankoopbedrag na uiterlijk vijf werkdagen terug op je rekening.
Retourneer jouw bestelling via het antwoordnummer: Ziengs Schoenen, Antwoordnummer 191, 9400 VB Assen.
Vul het retourformulier volledig in (dit formulier vind je bij jouw bestelling). Geef op het formulier duidelijk aan wat je wilt retourneren.
LET OP: als je een andere maat of een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden. Stuur altijd jouw aankoopbon mee!
Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met het ingevulde retourformulier in het pakket. Plak de bijgevoegde retoursticker op het pakket: Ziengs Schoenen, Antwoordnummer 191, 9400 VB Assen. Geef het pakket ongefrankeerd af bij een PostNL Postkantoor of Servicepunt.
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen 14 dagen nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Dit kan op de volgende manier:
Het pakket mag geretourneerd naar Ziengs schoenen, Industrieweg 34, 9403 AB, Assen (Nederland). De kosten van de retourzending moet je zelf betalen.
Vul het retourformulier volledig in (dit formulier vind je bij jouw bestelling). Geef op het formulier duidelijk aan wat je wilt retourneren.
LET OP: als je een andere maat of een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden. Stuur altijd jouw aankoopbon mee!
Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met het ingevulde retourformulier in het pakket. Vanuit België dien je het pakket wel te frankeren (Zie retourneren vanuit België).
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen 14 dagen nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je een artikel (deels) met een Fashioncheque betaald en heb je deze via de post geretourneerd? Dan krijg je het bedrag dat je met de Fashioncheque hebt betaald, teruggestort op de kaart.
Het retourformulier is bijgevoegd bij jouw bestelling. Ben je je retourformulier kwijt? Download dan onderstaand retourformulier
Retourformulier kwijt? [download hier]
Het retourneren van je bestelling doe je het gemakkelijkste door gebruik te maken van het bij de bestelling geleverde retourformulier. Hierop staat stapsgewijs beschreven hoe het retourneren in zijn werk gaat.
Je kunt er ook voor kiezen om gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping. Dit is echter niet verplicht.
Bekijk hier het formulier voor herroeping