Ziengs Schoenen werkt samen met PostNL Pakketservice. Bekijk de actuele status van je bestelling op je “Mijn Ziengs” pagina of via de Track & Trace code die je van ons krijgt in de verzendbevestiging.
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? Dan geeft PostNL het pakket af bij je buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Je pakket blijft een week bij het PostNL-punt liggen.
Tip! Ben je niet vaak thuis? Kies dan een andere bezorgdag. Dit kan tot een week na de besteldatum.
Daarnaast kun je het pakket ook vanaf € 39,99 gratis bij een dichtstbijzijnde Ziengs filiaal laten bezorgen.
Levering naar België is mogelijk. Levering naar Duitsland ook, maar daarbij brengen wij €6,95 verzendkosten in rekening. Wij bezorgen op dit moment nog niet in andere landen.
Als je op maandag tot en met vrijdag voor 22:00 uur bestelt, streven wij ernaar om jouw bestelling binnen 1 werkdag door PostNL te laten bezorgen, tenzij anders is aangegeven en/of is gewenst.
Je bestelt voor 22.00 uur op: | Wij bezorgen op: | Niet thuis? De bezorger komt terug op: | ||
---|---|---|---|---|
Zondag | Dinsdag | 9.00-21.30 uur | Woensdag | 9.00-21.30 uur |
Maandag | Dinsdag | 9.00-21.30 uur | Woensdag | 9.00-21.30 uur |
Dinsdag | Woensdag | 9.00-21.30 uur | Donderdag | 9.00-21.30 uur |
Woensdag | Donderdag | 9.00-21.30 uur | Vrijdag | 9.00-21.30 uur |
Donderdag | Vrijdag | 9.00-21.30 uur | Zaterdag | 9.00-21.30 uur |
Vrijdag | Zaterdag | 9.00-21.30 uur | Dinsdag | 9.00-21.30 uur |
Zaterdag | Dinsdag | 9.00-21.30 uur | Woensdag | 9.00-21.30 uur |
Het verzenden van een bestelling is altijd gratis vanaf € 39,99. Retourneren is altijd gratis wanneer je in Nederland woont. Wanneer je in België of Duitsland woont zijn de kosten voor retouneren voor eigen rekening.
Wij streven ernaar bestellingen binnen de aangegeven levertijd van 1 werkdag te bezorgen (indien geen andere bezorgdag is gekozen). Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Bekijk de actuele status van je bestelling in je account of via de Track & Trace code die je van ons krijgt in de verzendbevestiging.
Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening.
Artikelen waarbij vermeld staat dat deze door een Ziengs partner geleverd worden kunnen niet gegarandeerd geleverd worden op de door jou aangegeven bezorgdag. Je wordt per mail geïnformeerd over de levering en ontvangt een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. We raden je aan deze informatie goed in de gaten te houden. We kunnen daarom geen rechten ontlenen aan de gekozen bezorgdag en/of -tijdstip. We vragen hiervoor je begrip.