Ziengs Schoenen werkt samen met PostNL Pakketservice. Samen streven wij ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Bekijk de actuele status van jouw bestelling op jouw “Mijn Ziengs” pagina.
*Wanneer de levertijd afwijkt, staat dit bij het artikel vermeld.
Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de daarop volgende dag af te halen op het afhaalkantoor vanaf 13.00 uur. PostNL laat een bericht achter in jouw brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier 1 week liggen.
Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan bij je buren, op je werk, bij familie of kennissen afleveren.
Daarnaast kun je het pakket ook gratis bij een dichtstbijzijnd Ziengs filiaal laten bezorgen bij een aankoopbedrag van minimaal € 39,99.
Levering naar België is mogelijk. Levering naar Duitsland ook, maar hier brengen wij verzendkosten in rekening. Andere landen op dit moment nog niet.
Retourvoorwaarden
Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na aflevering retourneren in de winkel.
Voor het retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:
- Schoenverzorging en zooltjes kunnen niet geretourneerd worden.
- Binnen 14 dagen na de levering.
- Het artikel is compleet en niet beschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat.
Na het ontvangen van een retour in ons magazijn wordt het bedrag binnen 7 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort. LET OP: als je een ander artikel of een andere maat wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Retourneren in de winkel
Retourneer jouw aankoop via één van onze 80 Ziengs filialen en ontvang jouw aankoopbedrag direct retour.
- Ga met jouw bestelling naar één van onze Ziengs winkels.
- Neem altijd de meegeleverde factuur EN het retourformulier mee.
- Geef de bestelling, factuur en retourformulier af bij de kassa.
- De medewerker zal de retour voor je verwerken, je ontvangt het aankoopbedrag direct retour.
- Je betaalt géén retourkosten.
- Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden.
- Indien gekocht in de winkel, neem dan jouw kassabon mee.
- Indien gekocht in de webshop, dan kun je je producten tot een maximaal bedrag van €220,- ook in de winkel retourneren, mits er genoeg geld in de kassa aanwezig is. Is dit niet het geval, vraag dan of zij het pakket met PostNL willen retourneren. Let op: Heb je je bestelling betaald met Riverty of heb je besteld via Bol.com? Dan is het niet mogelijk om je artikelen in de winkel te retourneren.
Retourneren per post
Vanuit Nederland retourneren?
Retourneer jouw bestelling gratis bij een PostNL-punt: Ziengs, Antwoordnummer 191, 9400 VB Assen.
Vul het retourformulier volledig in (dit formulier vind je bij jouw bestelling). Geef op het formulier duidelijk aan wat je wilt retourneren.
LET OP: als je een ander artikel of andere maat wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden. Stuur altijd jouw aankoopbon mee!
Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met het ingevulde retourformulier in het pakket. Geef het pakket gefrankeerd af bij een PostNL postkantoor of Servicepunt. Verstuur naar: Ziengs, Industrieweg 34, 9403 AB, Assen.
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen een week nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Vanuit België retourneren?
Dit kan op de volgende manieren:
- Via B-post: Het pakket mag geretourneerd naar Ziengs, Industrieweg 34, 9403 AB, Assen (Nederland). Dit kost ongeveer €16,00.
- Via PostNL: Wanneer u nog over de grens gaat, mag u het pakket gefrankeerd retourneren in Nederland. Dit kan naar Industrieweg 34, 9403 AB, Assen.
Vul het retourformulier volledig in (dit formulier vind je bij jouw bestelling). Geef op het formulier duidelijk aan wat je wilt retourneren.
LET OP: als je een andere maat of een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden.
Voeg de artikelen samen in originele doos + verzenddoos met het ingevulde retourformulier in het pakket. Vanuit België dien je het pakket wel te frankeren.
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen een week nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.