Ziengs Schoenen werkt samen met DHL. Samen streven wij ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Bekijk de actuele status van jouw bestelling op jouw “Mijn Ziengs” pagina.
*Wanneer de levertijd afwijkt, staat dit bij het artikel vermeld.
Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert DHL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de daarop volgende dag af te halen op het DHL ServicePoint. DHL laat een bericht achter in jouw brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier 7 dagen liggen.
Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan bij je buren, op je werk, bij familie of kennissen afleveren.
Daarnaast kun je het pakket ook gratis bij een dichtstbijzijnd Ziengs filiaal laten bezorgen bij een aankoopbedrag van minimaal € 39,99.
Levering naar België en Duitsland is mogelijk, maar hier brengen wij verzendkosten in rekening. Leveren naar andere landen doen wij op dit moment nog niet.
Retourvoorwaarden
Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen na aflevering retourneren in de winkel.
Voor het retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:
- Schoenverzorging en zooltjes kunnen niet geretourneerd worden.
- Binnen 30 dagen na de levering.
- Het artikel is compleet en niet beschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat.
Na het ontvangen van een retour in ons magazijn wordt het bedrag binnen 7 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort. LET OP: als je een ander artikel of een andere maat wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Retourneren in de winkel
Retourneer jouw aankoop via één van onze 76 Ziengs filialen en ontvang jouw aankoopbedrag na uiterlijk vijf werkdagen terug op je rekening.
- Ga met jouw bestelling naar één van onze Ziengs winkels.
- Geef de bestelling af bij de kassa en laat de factuur zien. Deze kan je vinden in je orderbevestigingsmail of in je account onder bestellingen.
- De medewerker zal de retour voor je verwerken, je ontvangt het aankoopbedrag na uiterlijk vijf werkdagen terug op je rekening.
- Je betaalt géén retourkosten.
- Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden.
- Indien gekocht in de winkel, neem dan jouw kassabon mee.
- Indien gekocht in de webshop, dan kun je je producten ook in de winkel retourneren en krijg je het bedrag binnen enkele dagen terug op je rekening. Hiervoor heb je wel je betaalpas nodig. Let op: Heb je je bestelling betaald met Riverty of heb je besteld via Bol? Dan is het niet mogelijk om je artikelen in de winkel te retourneren.
Retourneren per post vanuit Nederland of België
Vanaf heden ontvang je geen retourformulier meer in je pakket. In plaats daarvan kan je je retour nu online aanmelden. Dit kan in je account onder bestellingen. Heb je geen account? Vul dan hier je ordernummer en e-mailadres in en doorloop de stappen. Je ontvangt na het aanmelden een QR-code van DHL in je mailbox. Doe het artikel in de orginele schoenendoos en verpak het in een verzendzak- of doos. Neem je pakket mee naar een DHL ServicePoint en laat de QR-code scannen. Je ontvangt een bevestiging wanneer je je bestelling hebt afgegeven.
LET OP: als je een andere maat of een ander artikel wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd worden, mits deze zending voldoet aan de voorwaarden.
Indien jouw bestelling succesvol retour is gestuurd, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Bewaar dit bewijs goed. Mocht je binnen een week nog geen ontvangstbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.