Heb je een klacht over een artikel dat je online hebt gekocht? In dat geval raden wij je aan om met het artikel en de factuur/kassabon naar één van onze Ziengs schoenenwinkels te gaan, ter plekke kan een professioneel team direct jouw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.
In geval van klachten over artikelen die niet via de webshop zijn besteld, kun je alleen terecht in een van onze Ziengs schoenenwinkels.
Neem altijd een uitgeprinte factuur en/of kassabon mee
Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn kun je terecht in één van onze Ziengs schoenenwinkels. Ter plekke kan een professioneel team direct jouw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.
Voor artikelen die je online gekocht hebt kun je ook een klacht indienen via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar onze klantenservice via klantenservice@ziengs.nl. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon.
Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt jouw klacht per mail (klantenservice@ziengs.nl) of telefonisch indienen via 0592-201238, op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 09.30 en 17.00 uur. Jouw klacht zal zo snel mogelijk behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.