Veelgestelde vragen

Retourneren en ruilen

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik wat de status van de verzending van mijn bestelling is?
    In jouw account kun je de meest actuele status van jouw bestelling bekijken. Log in en ga naar het besteloverzicht in ‘Mijn Ziengs’ om de status van jouw bestelling te bekijken.
  • 2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    Wij streven te allen tijde naar verzending binnen 1 werkdag (indien er geen andere bezorgdag is gekozen). Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een e-mail met een track&trace code van PostNL waarmee je de bestelling kunt volgen.
  • 3. Hoe plaats ik een bestelling bij Ziengs?
    Je kunt heel gemakkelijk bestellen bij Ziengs (ook met je tablet of smartphone!). Zoek in de webshop naar het artikel naar keuze, kies jouw maat en plaats deze in jouw winkeltas. Vervolgens doorloop je de stappen in de kassa en wanneer de betaling is geslaagd is je bestelling geplaatst. Je ontvangt een bevestigingsmail om je bestelling te bevestigen.

Betalen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Volg ons op Social Media
voor het laatste nieuws en de leukste acties!