Levering

Levering via PostNL

Ziengs Schoenen werkt samen met PostNL Pakketservice. Samen streven wij ernaar je bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen (indien je geen bezorgdag hebt gekozen). Bestel je voor 20:00 uur, dan is je bestelling in 95% van de gevallen direct uit voorraad leverbaar en dus de volgende dag bezorgd. Bekijk de actuele status van je bestelling op je “Mijn Ziengs” pagina.

Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de daarop volgende dag af te halen op het afhaalkantoor vanaf 13.00 uur. PostNL laat een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen.

Tip! Ben je niet vaak thuis? Kies dan een andere bezorgdag. Dit kan tot een week na de besteldatum.

Daarnaast kun je het pakket ook gratis bij een dichtstbijzijnd Ziengs filiaal laten bezorgen.

Levering naar Belgie is mogelijk. Levering naar Duitsland ook, maar daarbij brengen wij €6,95 verzendkosten in rekening. Wij bezorgen op dit moment nog niet in andere landen.

Levertijden

Als je op maandag tot en met vrijdag voor 20:00 uur bestelt, streven wij ernaar om jouw bestelling binnen 1 werkdag door PostNL te laten bezorgen, tenzij anders is aangegeven en/of is gewenst. 

Je bestelt op:

(voor 20.00 uur)

Wij bezorgen op:

Niet thuis?

De bezorger komt terug op:

 Zondag

 Dinsdag 

 9.00-21.30 uur  

 Woensdag 

 9.00-21.30 uur  

 Maandag

 Dinsdag 

 9.00-21.30 uur

 Woensdag

 9.00-21.30 uur

 Dinsdag

 Woensdag  

 9.00-21.30 uur

 Donderdag

 9.00-21.30 uur

 Woensdag

 Donderdag

 9.00-21.30 uur

 Vrijdag

 9.00-21.30 uur

 Donderdag

 Vrijdag

 9.00-21.30 uur

 Zaterdag

 9.00-21.30 uur

 Vrijdag

 Zaterdag

 9.00-21.30 uur

 Dinsdag

 9.00-21.30 uur

 Zaterdag

 Dinsdag

 9.00-21.30 uur

 Woensdag

 9.00-21.30 uur


Gratis verzenden in Nederland en Belgie

Het verzenden van een bestelling is altijd gratis, evenals ruilen en retourneren in Nederland. In Belgie zijn de kosten voor ruilen en retouneren voor rekening van de consument

Vertraagde levering

Wij streven ernaar bestellingen binnen de aangegeven levertijd van 1 werkdag te bezorgen (indien geen andere bezorgdag is gekozen). Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Bekijk de actuele status van je bestelling in uw account.

Niet leverbare artikelen

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening.

Levering door Ziengs partner(s)

Artikelen waarbij vermeld staat dat deze door een Ziengs partner geleverd worden kunnen afwijkende levertijden hebben. In 9 van de 10 gevallen kunnen we onze leveringsafspraken nakomen, echter het kan voorkomen dat je een dag langer op je bestelling moet wachten.
Je wordt per mail geïnformeerd over de levering en ontvangt een track & trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. We vragen hiervoor je begrip.


Terug naar klantenservice overzicht

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Volg ons op Social Media
voor het laatste nieuws en de leukste acties!