Klachtafhandeling


Heb je een klacht over een artikel dat je online hebt gekocht? In dat geval raden wij je aan om met het artikel en de factuur/kassabon naar een van onze 77 Ziengs schoenenwinkels te gaan, ter plekke kan een professioneel team direct jouw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.

In geval van klachten over artikelen die niet via de webshop zijn besteld, kun je alleen terecht in een van onze Ziengs schoenenwinkels.

Neem altijd jouw uitgeprinte factuur en/of kassabon mee

Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn kun je terecht in een van onze 77 Ziengs schoenenwinkels. Ter plekke kan een professioneel team direct jouw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.

Voor artikelen die je online gekocht hebt kun je ook een klacht indienen via onze klantenservice. Stuur een e-mail naar onze klantenservice via webwinkel@ziengs.nl. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon.

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt jouw klacht per mail (webwinkel@ziengs.nl) of telefonisch indienen via 0592-201238, op werkdagen tussen 07:30-18:00 uur. Jouw klacht zal binnen 24 uur (op werkdagen) behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Volg ons op Social Media
voor het laatste nieuws en de leukste acties!